Näkyvyyttä viestintään
artikkelin näköisellä
mainonnalla!

Kerro enemmän advertoriaalilla!

Lukijalle advertoriaalit ovat sisältöä eivätkä mainoksia. Advertoriaaliin syventyvät usein ne, joita aihe aidosti kiinnostaa. Advertoriaali sopii palvelua esittelevään kerronnalliseen viestintään. Jopa haastattelu tyylisesti.

Miten advertoriaali eroaa mainoksesta?

Advertoriaali koetaan enemmän lehden sisältönä. Tekstiä luetaan avoimemmin kuin mainoksen tekstiä.

Kenelle advertoriaali sopii?

Advertoriaali sopii viestintään missä on halu kertoa tuotteesta tai palvelusta tarkemmin, esimerkkien kautta.

Korkeampi luottamus ja uskottavuus

”Addut” ovat lukijalle miellyttävämpiä ja siksi ne koetaan usein luotettavammiksi kuin mainokset.

Kohderyhmän sitoutuminen

Haastattelun tai tarinan tyylisellä artikkelilla lukija sitoutuu paremmin tuotteeseen tai palveluun.

Yhdistämällä samassa lehdessä  brändimainoksen ja advertoriaalin luotte vaikuttavan yhteyden lukijoihin.

Brändimainos

Näyttävällä mainoksella lisäätte tunnettavuutta ja brändiarvoa.

Advertoriaali

Advertoriaalilla sitoutatte lukijan palveluunne helpommin lähestyttävämmällä tavalla.

 TARJOUS! Advertoriaali + brändimainos 1/1 = 3 900 €

Katso lehden mediatiedot!

Tarjoamme uuden median mikä tarjoaa inspiraatiota ja vinkkejä nuorille aikuisille ja käsittelee heille tärkeitä aiheita jatko-opinnoista ja töihin hakeutumisesta ja siirtymisestä.